GIGABYTE M28U
Геймърски монитор Gigabyte M28U, 28" ARM EDITION UHD 4K, SS IPS,144Hz 1ms, HDR400, RGB Fusion 2.0
Запитване за GIGABYTE M28U
Гаранция | 36 месеца |
Размер на екрана | 28 inch |
Резолюция | 3840 х 2160 |
Матрица | IPS |
Честота на опресняване | 144 Hz |
Време за реакция GtG | 1 ms |
Време за реакция MPRT | 2 ms |
Цвят | Черен |
Портове | 3.5мм Аудио жак, HDMI, Display Port, USB-A, USB-C |
Регулиране на стойка | Не |
Тъч скрийн | Не |
VESA | Да |
Яркост | 300 cd/㎡ |
HDR | VESA DisplayHDR 400 |
Извивка на екрана | Flat |
"Окончателният завършек" на вашата геймърска система
Като невидим играч, мониторът често се подценява. Истината е, че мониторите създават синергичен ефект и осигуряват най-доброто производителност на компонентите на компютъра. Геймърските монитори GIGABYTE предлагат най-добрите спецификации и качество, така че потребителите могат наистина да се насладят на по-добра производителност, без да се нуждаят от разточителство .
Поддържа технология за адаптивно синхронизиране
Един за всички
Функцията KVM ви дава възможност да контролирате множество устройства чрез един комплект клавиатура, видео и мишка. С нашия ексклузивен KVM бутон вие ще откриете колко лесно е да превключите между устройствата! Бързо като щракване
1 милисекунда време за реакция GTG
Супер високоскоростната технология SuperSpeed IPS намалява времето за реакция до 1 милисекунда; междувременно предлагайки впечатляващ цвят от клас IPS!
UHD със 144Hz
Висока резолюция и бързо опресняване, което ви адва детайлизирано дисплейно качество и плавно геймърско изживявания!
8-битов цвят, 94% DCI-P3
Фантастичен цветен дисплей и 94% DCI-P3 супер широка цветова гама.
Просто, но стилно
Рационалният външен вид представлява простотата на философията при проектирането на геймърската серия GIGABYTE, здравата стойка и матовото покритие, създадени за функционални и естетични възможности, добавящи още повече към характеристиките.
Panel Size (diagonal) | 28" SS IPS | Display Viewing Area (HxV) | 631.928 x 359.78 (mm) |
Panel Backlight/ Type | Edge type | Display Surface(non-glare/ glare) | Non-glare |
Color Saturation | 94% DCI-P3/ 120% sRGB | True Resolution | 3840 x 2160 (UHD) |
Pixel Pitch | 0.16 (H) x 0.16 (V) | Brightness | 300 cd/m2 (TYP) |
Contrast Ratio | 1000:1 | Viewing Angle | 178°(H)/178°(V) |
Display Colors | 8 bits | Response Time | 1ms GTG / 2ms MPRT |
Refresh Rate | 144Hz 120Hz for Console Game* |
HDR | VESA Display HDR400 |
Flicker-free | Yes | HBR3 | Yes |
Connectivity | HDMI 2.1 (support 4K 144Hz 4:4:4 @ DSC enabled or 4K 144Hz 4:2:0) x2 Display port 1.4 (DSC) x1 USB Type-C x1 |
Earphone Jack | Yes |
Speaker | 3W x2 | Unique Features | OSD Sidekick** Aim Stabilizer Sync Black Equalizer Dashboard Crosshair Timer Counter Auto-Update KVM 6 axis Color Control Smart OD |
USB port(s) | USB 3.0 x3 | Power Type | Built-in |
AC Input Max | 115W | Power Saving Mode | 0.5W |
Power Off Mode | 0.3W | Voltage | AC 100-240V ~ 50/60Hz |
Tilt(angle) | -5°~+20° | Swivel(angle) | N/A |
Pivot(angle/direction) | N/A | Height Adjustment (mm) | 130mm |
VESA Wall Mounting(mm) | 100*100mm | Kensington lock | Yes |
Phys. Dimension with Stand(WxHxD) | 636.5*534.2*193.6 | Phys. Dimension w/o stand (WxHxD) | 636.5*372.3*63.1 |
Box Dimension (WxHxD) | 890*510*148 | Net Weight with stand (Esti.) | 6.93 (kg) |
Net Weight without stand (Esti.) | 5.18 (kg) | Gross Weight (Esti.) | 9.7 (kg) |
Accessories | Power cable/HDMI cable/DP cable/USB cable/QSG/Warranty card | Note | *HDMI2.1 supports PS5 and Xbox Series X at 4K UHD@120Hz (4:2:0) ** To enable OSD Sidekick, it requires connection between PC and monitor with USB (A-Male to B-Male) cable. |
* The entire materials provided herein are for reference only. GIGABYTE reserves the right to modify or revise the content at anytime without prior notice.
* Advertised performance is based on maximum theoretical interface values from respective Chipset vendors or organization who defined the interface specification. Actual performance may vary by system configuration.
* All trademarks and logos are the properties of their respective holders.
* Due to standard PC architecture, a certain amount of memory is reserved for system usage and therefore the actual memory size is less than the stated amount.